بهترین هندزفری شیائومی

شیائومی یکی از برندهایی است که در سال‌های قبل به پیشرفت‌های زیادی دست پیدا کرده است و به دلیل کیفیت بالای محصولات بین کاربران فناوری محبوبیت بالایی را به دست آورده است. استفاده از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا و توجه به قیمت مناسب از ویژگی‌هایی است که در بهترین هندزفری های شیائومی می‌توان یافت.

معرفی بهترین هندزفری های شیائومی

فهرست زیر بهترین محصولات هندزفری شیائومی را شامل می‌شود که شما می‌توانید قابلیت‌های بی سیم و ویژگی‌های متمایزی مانند ضد آب بودن و ضد گرد و غبار بودن را در آن‌ها مشاهده کنید.

هندزفری بلوتوثی Haylou X1 Pro

هندزفری بلوتوثی Haylou X1 Pro را می‌توان یکی از بهترین محصولات در این دسته معرفی کرد و این به دلیل وجود ویژگی‌هایی مانند تاخیر بسیار پایین و قابلیت ضد آب IPX4 است. اگر به دنبال خرید یک هندزفری بلوتوثی هستید، مطمئنا باید به ویژگی‌های ضد آب و ضد گرد و غبار آن هم توجه کنید تا در شرایط مختلف و در آب و هوای مرطوب بتوان بدون مشکل از آن استفاده کرد.

نسخه بلوتوث استفاده شده در این هندزفری ۵.۲ است که از جدیدترین نسخه‌های این رابط به شمار می‌رود و برد ۱۰ متری را در اختیار شما قرار خواهد داد. بهتر است بدانید این هندزفری بلوتوثی شیائومی دارای عمر باتری در حد ۴ تا ۶ ساعتی است و از فناوری‌هایی مانند حذف نویز دوگانه پشتیبانی می‌کند.

هندزفری بلوتوثی QCY T18

هندزفری بلوتوثی QCY T18 را می‌توان در فهرست بهترین هندزفری های شیائومی دسته بندی کرد و این محصول ظرفیت باتری قابل توجهی را در اختیار شما قرار خواهد داد. در کنار شارژدهی در حد ۴.۵ ساعته در حالت مکالمه، شما می‌توانید از کیس شارژ این محصول هم استفاده کنید که قابلیت شارژ چند باره هندزفری را دارد. مدل QCY T18 شیائومی دارای یک رابط قدرتمند بلوتوثی است و از نسخه ۵.۲ آن در این محصول استفاده شده است.

این هندزفری قابلیت کنترل موسیقی را در اختیار کاربر قرار خواهد داد که می‌توان از گزینه‌های آن شروع موسیقی و تغییر ترک‌ها را بیان کرد. برد مفیدی که از این هندزفری بی سیم انتظار می‌رود، ده متر است و از ویژگی‌های آن طراحی متمایز محصول است. البته، ویژگی‌های اختصاصی هم در این هندزفری وجود دارد که می‌توان امکان اتصال همزمان به دو تلفن همراه یا تبلت را نام برد. شما می‌توانید به صورت همزمان روی تبلت یک فیلم را تماشا کنید و در صورت نیاز به تماس‌های تلفن همراه‌تان پاسخ دهید.

حتماً بخوانید:  مقایسه QCY T13X و QCY T13

هندزفری بلوتوثی شیائومی Earphones 2 Pro Air 2

هندزفری بلوتوثی Earphones 2 Pro Air 2 شاید یکی از بهترین هندزفری های شیائومی باشد و این به دلیل کیفیت بالای آن و ویژگی‌های اختصاصی این محصول است. برند تولید کننده در این محصول از درایوهای ۷.۲ میلی متری استفاده کرده است و شما می‌توانید از قابلیت میکروفون این محصول برای پاسخ به تماس‌های صوتی استفاده کنید. برد بلوتوث در این هندزفری بی سیم شیائومی ۱۰ متر است که با این برد خوب می‌توان در شرایط مختلف از هندزفری استفاده کرد.

امکان حذف نویزهای مزاحم در Earphones 2 Pro Air فراهم شده است و شیائومی به طراحی کم وزن محصول نیز توجه زیادی کرده است تا یک هندزفری با استفاده آسان در اختیار کاربران قرار دهد. وزن محصول تنها ۶.۵ گرم است و می‌توانید آن را به مدت طولانی روی گوش استفاده کنید. در صورتی که نیاز به شارژدهی بالا داشته باشید، کیس شارژ این محصول به شما کمک خواهد کرد تا چندین بار گوشی‌ها را شارژ کنید و این مزیت امکان استفاده تا چند روز را برای هندزفری شیائومی Earphones 2 Pro Air فراهم خواهد کرد.

هندزفری بلوتوثی QCY T17S

به دلیل سایز کوچک و قابل حمل هندزفری بلوتوثی QCY T17S می‌توان آن را در فهرست بهترین هندزفری های شیائومی قرار داد. البته، این تنها مزیت این محصول نیست و شما در آن قابلیت‌هایی مانند برد بالا، امکان پخش موسیقی تا بیش از ۷ ساعت و پورت شارژ از نوع Type-C را نیز مشاهده خواهید کرد. این هندزفری قابلیت پیکربندی بسیار آسان و سریع را با انواع دستگاه‌های اندروید و iOS دارد و در کمترین زمان ممکن می‌توانید آن را به دستگاه تلفن همراه یا تبلت خود متصل کنید.

استفاده از یک چیپ به روز و قدرتمند در داخل این هندزفری منجر شده است تا مصرف توان آن بسیار کم شود و شما با این قابلیت می‌توانید تا چند روز از هندزفری برای پخش موسیقی یا پاسخ به تماس‌ها استفاده کنید. البته، بهتر است کیس شارژ را نیز به همراه داشته باشید تا در صورت نیاز به صورت پرتابل گوشی‌ها را شارژ کنید. از ویژگی‌های متمایز این محصول شیائومی باید به قابلیت حذف نویز در زمان مکالمه اشاره کرد و وزن پایین و ۴.۲ گرمی آن نیز قابلیتی منحصر به فرد در مقایسه با سایر محصولات بازار است.

حتماً بخوانید:  مقایسه تلویزیون های شیائومی

هندزفری گیمینگ QCY G1

هندزفری گیمینگ QCY G1 مطمئنا در فهرست بهترین هندزفری های شیائومی قرار دارد چرا که زمان پاسخ سریع و متمایزی را بین تمامی محصولات ارائه می‌دهد. این محصول به صورت یک طراحی حرفه‌ای تولید شده است و شما در آن قابلیت شارژ با رابط Type-C را در اختیار خواهید داشت. امکان استفاده از رابط سریع بلوتوث ۵.۲ در این محصول فراهم است که تنها با یک اتصال اولیه می‌توانید در دفعات بعدی به سرعت هندزفری را به دستگاه دیجیتال خود کانکت کنید. شما قابلیت این را در اختیار دارید تا هر دو گوشی را سه بار با استفاده از کیس شارژ هندزفری شارژ کنید که تا چند روز برایتان کافی خواهد بود.

به جرات می‌توان گفت، هندزفری گیمینگ G1 شیائومی یکی از بهترین محصولات از نظر شارژدهی است که در این محصول تا بیش از ۸ ساعت پخش موسیقی را نیز می‌توان انتظار داشت. در حالت استندبای، شارژدهی این محصول تا چند روز خواهد رسید و در صورتی که کیس شارژ را نیز به همراه داشته باشید، دغدغه‌ای از نظر شارژ نخواهید داشت. طراحی منحصر به فرد هندزفری گیمینگ شیائومی و استفاده از قابلیت‌هایی مانند تاخیر پایین منجر شده است تا این محصول به یکی از بهترین‌ها در دسته گیمینگ تبدیل شود.

هندزفری Mi Piston Basic Edition

هندزفری Mi Piston Basic Edition یکی از بهترین هندزفری های شیائومی است که به صورت با سیم طراحی و روانه بازار شده است. شما در این محصول می‌توانید قابلیت‌هایی مانند کیفیت صدای منحصر به فرد را مشاهده کنید و از ویژگی‌های آن وزن پایین محصول است. برند سازنده به ارگونومی محصول دقت زیادی داشته است تا به راحتی و بدون مشکل بتوان در مدت طولانی آن را استفاده کرد.

نوع کابل این محصول شیائومی Type-C است و برای استفاده از آن روی دستگاه تلفن همراه یا تبلت خود باید این رابط روی دستگاه وجود داشته باشد. بهتر است بدانید طول کابل هندزفری Mi Piston Basic Edition در حد یک متر است و اگر به دنبال بهترین هندزفری های شیائومی هستید که به صورت با سیم باشد، Mi Piston یکی از گزینه‌های خوب و ارزان قیمت است.

حتماً بخوانید:  شیائومی یا سامسونگ

هندزفری بلوتوث E1028BT

هندزفری بلوتوث E1028BT با قابلیت‌های بی سیم و به صورت با سیم طراحی شده است و شما می‌توانید به صورت بلوتوثی آن را به دستگاه دیجیتال خود متصل کنید. در واقع، گوشی‌های این محصول دارای سیم‌های اتصال هستند که روی آن یک بخش کنترل دکمه‌ای هم طراحی شده است. این هندزفری بلوتوثی دارای درایورهای ۱۰ میلی متری است و با قابلیت IPX4 آن می‌توان با خیال راحت و در مدت زمان طولانی از محصول استفاده کرد.

در صورتی که به دنبال یک هندزفری با وزن کم هستید و قابلیت‌هایی مانند حذف نویزهای مزاحم برایتان مهم است، مدل E1028BT شیائومی یکی از بهترین پیشنهادها خواهد بود. امکان اتصال این هندزفری به چند دستگاه به صورت همزمان وجود دارد و با استفاده از بخش کنترل کننده موسیقی و تماس می‌توانید کنترل عالی روی تماس‌های ورودی و حالت پخش موسیقی داشته باشید.

هدفون مدل QCY T5

هدفون مدل QCY T5 را می‌توان یکی از بهترین هندزفری های شیائومی به شمار آورد و برند تولید کننده در این محصول از یک کیس مقاوم با قابلیت شارژدهی عالی بهره برده است. امکان شارژ کیس این هدفون با استفاده از یک کابل Micro USB فراهم است و در صورتی که بخواهید هدفون را چند روز به همراه خود داشته باشید، این مزیت را در اختیار خواهید داشت.

مدل QCY T5 شیائومی قابلیت‌های منحصر به فردی دارد که از آن جمله می‌توان استفاده از ویژگی IPX5 را بیان کرد که با این مزیت هدفون در برابر گرد و غبار و رطوبت مقاومت بالایی خواهد داشت. از ویژگی‌های دیگر این هدفون خروجی صدای HD است و امکان حذف نویزهای مزاحم نیز در QCY T5 شیائومی فراهم شده است.

سخن آخر در رابطه با بهترین هندزفری های شیائومی

با کمی جستجو در فهرست بهترین هندزفری های شیائومی می‌توانید گزینه مورد نظر خود را بیابید. این برند در چند ساله اخیر جای بسیاری از برندهای معروف را گرفته است و این به دلیل قیمت‌های مناسب محصولات و ارائه ویژگی‌های اختصاصی در هندزفری‌های خود است. اگر به دنبال یک هندزفری گیمینگ شیائومی می‌گردید، بهترین هندزفری‌ها را بین محصولات این برند خواهید یافت. در کنار این موضوع، اگر قصد خرید یک هندزفری با سیم را دارید، می‌توانید با قیمت‌های مناسب در مقایسه با محصولات سایر برندها، یک هندزفری با سیم شیائومی تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *