تفاوت میان پک گلوبال، هند و چین

شاید شما هم از جمله کسانی باشید که دوست دارید از محصولات شیائومی استفاده کنید و در مورد کیفیت بی نظیر محصولات این کمپانی از دوستان و آشنایان تعاریف زیادی شنیده باشید. باید بگویم که این مقاله مختص به شما است. اگر می خواهید در مورد محصولات این شرکت بیشتر بدانید و اطلاعات جامعی راجع به تفاوت های میان پک گلوبال، چین و هند به دست آورید. به شما پیشنهاد میکنم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید

در چند سال اخیر شاهد محبوبیت دو چندان گوشی‌های شیائومی در بین افراد مختلف بوده‌ایم. اگر کمی اهل تحقیق و جستجو در مورد گوشی‌های تلفن همراه به خصوص برند شیائومی باشید. متوجه خواهید شد که تا چه اندازه این برند جایگاه بالایی در میان افراد دارد. البته با کمی بررسی دقیق‌تر نیز متوجه این موضوع می شوید که این برند گوشی‌های تلفن همراه خود را در پک های مختلف گلوبال، چین و هند عرضه می کند‌. در ادامه مقاله به بررسی پک چین شیائومی می پردازیم و تفاوت های آن را با پک گلوبال بیان می کنیم.

 

۱. همانطور که از نام این پک مشخص است. تمامی حروف درج شده بر روی جعبه پک چینی شیائومی به زبان چینی است. و به هیچ وجه این حروف بر روی پک گلوبال و هند دیده نمی شوند‌.

۲. نکته جالبی که راجع به تفاوت پک چینی شیائومی با سایر پک ها وجود دارد. این است که شارژر پک چین شیائومی، با پریزهای برق ایران نا همخوان و نا هماهنگ است. بنابراین باید به این نکته توجه کنید که یکی از مهم ترین و مشخص ترین ویژگی‌هایی که مشخص کننده تفاوت پک چین و گلوبال شیائومی است. نا همخوانی شارژ آن با پریزهای برق ایران است که شما را خواه یا ناخواه دست به دامان استفاده از تبدیل می کند.

۳. گوشی های پک چین شیائومی معمولاً قابلیت‌های 4G و 5G را در کشور ایران پشتیبانی نمی کنند.

۴. این نکته را مد نظر داشته باشید. گوشی‌های پک چین که برای صادر به خارج از کشور تولید می شوند. به دلیل باز شدن پلمپ جهت اطمینان از سلامت دستگاه به هیچ وجه کاور پلمپ پلاستیکی ندارند.

۵. به طور معمول گوشی‌های پک چین شیائومی با رام چین در بازار تلفن همراه عرضه می‌شوند. نکته‌ای که وجود دارد این است که این نوع گوشی قابلیت تغییر رام چین به گلوبال را دارد.

از فروشگاه دیدن فرمائید

گوشی‌های پک گلوبال چه ویژگی‌هایی دارند؟

برای بررسی تفاوت میان پک چین و گلوبال شیائومی باید ویژگی های هر کدام از این پک ها را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار دهیم. در بالا توضیحاتی راجع به برخی از ویژگی های پک چین شیائومی دادیم. در این قسمت قصد داریم که ویژگی های پک گلوبال شیائومی را مورد بررسی قرار دهیم و تفاوت آن را پک چین شرح دهیم.

۱‌. همان طور که در مورد پک چین شیائومی توضیح دادیم که حروف درج شده روی جعبه آن به زبان چینی است. حروف نوشته شده بر جعبه پک گلوبال محصولات شیائومی به زبان انگلیسی است.

حتماً بخوانید:  نصب و راه اندازی تلویزیون های شیائومی

۲. در برخی از موارد ممکن است لوگوی WEEE و CE بر روی گوشی های پک گلوبال درج شده باشد.

۳‌. در مورد شارژرهای پک چین شیائومی گفتیم که قابلیت اتصال به پریزهای برق ایران را ندارند زیرا بر اساس استانداردهای از پیش تعیین شده، تولید شده اند. که ما را نیازمند تبدیل می کنند. اما یکی از تفاوت های پک چین و گلوبال شیائومی در این است که شارژ پک گلوبال با پریزهای ایران سازگار است و در برخی از موارد ممکن است به صورت سه شاخه باشد که باز هم با یک تبدیل مشکل حل می شود.

بررسی بیشتر میان پک گلوبال، هند و چین

یکی دیگر از پک های تولید شده به وسیله برند شیائومی پک هند است که دارای مجموعه ویژگی هایی است که آن را از سایر پک ها متمایز می کند. از ویژگی های این پک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. هنگامی که جعبه گوشی های پک هند را نگاه می کنیم، متوجه می شویم که در قسمت بالا، سمت چپ آن، اشاره ای به رتبه فروش این محصول در کشور هندوستان شده است.

۲. در قسمت پشتی جعبه با رنگ قرمز به سازنده گوشی که هندوستان است. به صورت عبارت انگلیسی made in india اشاره شده است.

۳. از نظر تفاوت های ظاهری و ساختاری، شارژ های پک هند بیشتر به رنگ مشکی هستند و از لحاظ ساختاری قابلیت همخوانی با پریز های ایران را دارند. اما گاهی ممکن است از لحاظ طول دو شاخه با یکدیگر تفاوت داشته باشند. که این مورد نیز به وسیله تبدیل بر طرف خواهد شد.

نقد و بررسی تفاوت های رام پک های چین، گلوبال و هند

اگر شما هم از جمله کسانی هستید که به گوشی های مدل شیائومی علاقه مند هستید. و تمایل دارید که اطلاعات بیشتری راجع به پک های مختلف آن به دست آورید. مطمئنا تا اینجای مقاله با ما همراه بوده اید‌. ولی اجازه دهید که برای بررسی دقیق تر تفاوت پک چین و گلوبال شیائومی را مورد برسی قرار دهیم.

در ابتدای مقاله توضیحاتی راجع به ویژگی های پک چین ،گلوبال و هند دادیم در ادامه می خواهیم ویژگی های رام هر کدام از پک ها را مورد بررسی قرار دهیم. لطفا تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

بررسی میان پک گلوبال، هند و چین

۱. پک چین شیائومی فاقد برنامه های اصلی مانند play store و play service می باشند. اما این نرم افزار ها توسط خود شما با سرچ در گوگل قابل نصب هستند. پس از این بابت هیچ نگرانی نداشته باشید.

۲. باید بگویم که یکی از ویژگی های منفی رام پک چین شیائومی نداشتن منوی فارسی است. اما قابلیت تغییر زبان به زبان انگلیسی را دارد.

۳. از ویژگی های مثبت این پک، دریافت به روز رسانی ها با سرعت بالاتر و سریع تر از بقیه رام ها است.

۴. با اینکه منوی این گوشی به صورت پیش فرض از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند اما قابلیت نصب کیبورد فارسی برای نوشتن پیام، وجود دارد.

۵‌. بعد از روشن کردن گوشی متوجه چند نرم افزار چینی می شوید، جای هیچ نگرانی نیست زیرا این نرم افزارها به صورت پیش فرض نصب شده اند. اما می توان آن ها را حذف کرد.

حتماً بخوانید:  نقد و بررسی کامل پمپ باد شارژی شیائومی ۱S

۶. در واقع نرم افزار های پک چین شیائومی دارای یک محیط چینی نیز هستند. که این ویژگی ثابت نیست. و امکان نصب سایر ورژن های نرم افزارهای موجود در این پک وجود دارد.

۷. در مقایسه با رام های گلوبال و هند، رام پک چین شیائومی نسبتا سبک تر است.

۸. اگر به بررسی باطری آن ها بپردازیم و بخواهیم آن را از لحاظ نگهداری شارژ با بقیه پک ها مقایسه کنیم. باید بگویم که پک چین شیائومی نسبت به سایر پک ها درصد شارژ بیشتری را نگهداری می کند.

۹.قابلیت ها و امکانات نرم افزار پیامک و منو تماس در این پک بیشتر از پک هند و گلوبال شیائومی است.

۱۰. اگر مدل گوشی های پک چین شیائومی را بررسی کنید متوجه می شوید که نام این مدل حروف انگلیسی CN را در خود جای داده است.‌ در واقع نام آن به صورت عبارت QGHCNRG می باشد.

banner blog 02

نقد و بررسی ویژگی های رام گلوبال در گوشی های شیائومی

همانطور که در قسمت های قبل هم بیان کردیم. پک چین، هند و گلوبال شیائومی تفاوت های بارزی با یکدیگر دارند. شاید بسیاری از افراد به تفاوت این پک ها توجه نکرده باشند. اما برای بسیاری از افراد اهمیت زیادی دارد که بتوانند به تفاوت های این پک ها پی ببرند. در قسمت های بالای مقاله راجع به رام چین گوشی های شیائومی توضیح دادیم. اما قصد داریم که در این قسمت توضیحات کاملی راجع به رام پک گلوبال شیائومی ارائه دهیم.

۱. در ابتدا باید بگویم که تفاوت پک گلوبال شیائومی با سایر پک ها در این است که این پک به صورت پیش فرض نرم افزارهای گوگل را به صورت نصب شده دارد. و دیگر نیازی به نصب آن ها نیست.

۲. بر خلاف رام پک چین، این مدل ار گوشی های شیائومی دارای منو زبان فارسی هستند. به گونه ای که پس از ورود به بخش تنظیمات می توانید زبان گوشی را به فارسی تغییر دهید.

۳. امکان دیگری که در پک گلوبال شیائومی وجود دارد قابلیت تعیین منطقه است.

۴. این پک شیائومی به هیچ وجه برنامه اضافی و غیر ضروری ندارد. یعنی مانند پک چین، برنامه های از قبل نصب شده به زبان چینی ندارد.

۵. اگر جعبه گوشی های پک گلوبال شیائومی را مورد بررسی قرار دهید به هیچ عنوان عبارات یا کلمات چینی روی آن وجود ندارد. تمامی کلمات انگلیسی هستند. حتی در قسمت پشت گوشی نیز هیچ گونه کلمه چینی به چشم نمی خورد.

۶‌. یکی از مهم ترین تفاوت های رام پک چین، هند و گلوبال شیائومی در این است که اگر نام این مدل از گوشی های شیائومی را بررسی کنیم متوجه حروف MI وEU در میان نام این مدل که QGHMIXM خواهیم شد.

نکته ای که وجود دارد این است که رام پک گلوبال و اروپا شبیه به هم هستند و تنها در مدل با یکدیگر تفاوت دارند.

نقد و بررسی رام پک هند گوشی های شیائومی

برای بررسی های بیشتر و دقیق تر راجع به تفاوت های پک چین، گلوبال و هند شیائومی نیاز به کسب اطلاعات زیادی راجع به پک های متفاوت این مدل گوشی های همراه و همچنین دریافت اطلاعاتی در مورد رام آن ها است. در این قسمت قصد داریم ویژگی های رام پک هند شیائومی را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

حتماً بخوانید:  چگونه ساعت شیائومی را به گوشی متصل کنیم

۱. اول اینکه مانند پک گلوبال تمامی نرم افزار های اصلی گوگل به صورت پیش فرض بر روی آن نصب شده است.

۲. این پک نیز مانند پک گلوبال دارای زبان فارسی است.

۳. منوی این پک نیز به زبان فارسی می باشد.

۴. اگر نرم افزار های فابریک گوشی را بررسی کنید متوجه می شوید که محتوای آن ها به زبان هندی است. اما این امکان برای کاربران وجود دارد که برنامه های دیگری را نصب کنند.

۵‌. اگر نگاهی به کارتن یا پشت گوشی های شیائومی پک هند بیاندازید متوجه می شوید که هیچ گونه عبارت هندی یا چینی وجود ندارد.

۶‌. حروف تشکیل دهنده نام مدل گوشی های پک هند شیائومی به صورتی است که حروف انگلیسی IN در میان آن مشاهده می شود‌.

اگر قصد خرید گوشی های مدل شیائومی را دارید و می خواهید تفاوت پک چین، گلوبال و هند شیائومی را بدانید ابتدا مقاله ای که برای شما تهییه کرده ایم را با دقت تمام مطالعه کنید. زیرا پی بردن به تفاوت بین این پک ها نیازمند کسب اطلاعات اولیه راجع به آن ها است. سپس برای خرید مدل مورد نظر خود مرکز شیائومی تهران را انتخاب کنید زیرا این مرکز از مجهزترین و به روز ترین مراکز فروش گوشی های شیائومی است. و از نظر قیمت، گوشی هایی که در این مرکز ارائه می شوند دارای قیمت مناسب تری هستند‌. از نظر تنوع محصول، مرکز تهران شیائومی به ارائه انواع گوشی شیائومی می پردازد و می توانیم به جرات بگوییم که حرف اول را در بین مراکز فروش گوشی های شیائومی می زند.

نگاهی به تاریخچه شیائومی

شیائومی به عنوان یکی از بهترین و معتبر ترین برندهایی است که با مرکزیت پکن در سال ۲۰۱۱ به ارائه اولین گوشی های هوشمند خود پرداخت. گفته می شود که مجله فورس لی جون(بنیان گذار محصولات شیائومی) بیست و سومین مرد ثروتمند کشور چین است. در واقع شیائومی در سال های اخیر در رده شرکت هایی قرار گرفته است که محبوب ترین گوشی های سال را تولید کرده اند. که یکی از محبوب ترین مدل های تلفن همراه که توسط هلدینگ شیائومی تولید شده است مدل redmi s2 است. که توانست در سال ۲۰۱۸ جایگاه خوبی در میان محبوب ترین گوشی های سال کسب کند.

این هلدینگ بسیار معتبر با استخدام حدود ۳۰۰۰ کارمند در کشورهای هند، سنگاپور و چین در حال گسترش تولید محصولات خود در کشورهایی نظیر اندونزی و روسیه است. به همین دلیل شاهد تولید پک های مختلف گوشی های شیائومی هستیم‌‌. و ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که تفاوت پک چین، گلوبال و هند شیائومی در چیست؟ با مطالعه این مقاله متوجه تفاوت های میان این پک ها خواهید شد.

225 دیدگاه برای “تفاوت میان پک گلوبال، هند و چین

      • فروتن گفته:

        سلام ببخشید سوال من اینه که من و همسرم هردو نوت هست پرو با دو پک متفاوت داریم ..مال من هنده و تز ایشون نوشته مید این چین ….کیفیت رنگ و تصویر گوشی همسرم خ بهتره و نکته ای که از اول منو ازار میداد و توی گوشی ایشون نیست اینه که توی پک هند قسمت ویدیو گرفتن حتی با بهترین کیفیت یعنی ۶۰فریم بر ثانیه هم تصویر یک نوع بال بال زدن داره …حتی اون گزینه های ضد پله پله شدن رنگ رو هم تماما امتحان کردیم…فایده نداشت..من چندماهه خریدم همسرم تازه خریدن و از ایشون اصلا این مشکلو نداره…علت چی هست یعنی ؟!دلم چرک شده

  1. علی گفته:

    سلام من یه سوال دارم اگه پک هند بخریم به مشکلی بر نمیخوریم مثلا زبان هندی یا تبلیغات یا نرم افزار های مزاحم ؟؟؟؟ واینکه ردمی k30pro نسخه گلوبالش چیه آیا پوکو اف ۲ پرو همون نسخه گلوباله؟

  2. Ali گفته:

    سلام من می خوام شیائومی mi 9 بخرم و با توجه به شباهت زیاد رام گلوبال و هند چطور بفهمم کدوم گلوبال و کدوم هند

  3. Abolfazlalipoor گفته:

    سلام می خواستم بدونم نوت ۹اس گلوبال رو بیارم یا پک هند کدومش خوبه راهنمایی کنید ممنون فقط یکیشون رو بگید

    • sinaparyani گفته:

      سلام
      پک چین به دلیل اینکه دارای رام چینی هستش زبان فارسی و گوگل پلی نداره و یکسری محدودیت ها داره ،
      در قسمت مقالات سایت راجب تفاوتشون با پک گلوبال و هند توضیحات لازم داده شده.

      • علی گفته:

        سلام من گوشیم ردمی نوت هشت هستش بعد اپدیت اندروید ده و miui12براش نیومده گوشی من پک گلوبال هستش بعد می خوام رام هند روش نصب کنم که اندروید ده و miui12 داشته باشه .
        سوال ؟؟؟ گوشی به مشکل نمی خوره یک جا خوندم دیگه اپدیت نمیگیره
        گوشی رو میخوام به روش otaبروزرسانی کنم

  4. Mehdi گفته:

    سلام ببخشید یعنی امکانش هست فروشنده پک هند و گلوبال رو باهم عوض کرده باشه یعنی گوشی هندی تو پک گلوبال باشه ازکجا میشه فهمید؟؟؟؟

    • فرهاد گفته:

      امکانش هست
      ممکنه گوشی برای خود چین ساخته شده باشه ولی رامش گلوبال باشه دقت کنید کیف ساخت گوشی برای گلوبال بهتره از مال چینه
      تو تنظیمات گوشی یه قسمت هست به نام بوت لودر پیداش کن توش که بری عکس یه قفله اگه قفلش بسته بود یعنی برای گلوبال(جهانی)ساخته شده با کیفیت خوب اگه قفلش باز بود یعنی برای چین ساخته شده و روش رام گلوبال نصب شده

  5. Mehdi گفته:

    سلام ببخشید یعنی امکانش هست فروشنده پک هند و گلوبال رو باهم عوض کرده باشه یعنی گوشی هندی تو پک گلوبال باشه ازکجا میشه فهمید ؟؟؟؟

    ازخود موبایل میشه فهمید ؟؟؟؟ یعنی اگه علامت سطل آشغال رو داشته باشه مال هند یا چین نیست درسته ممنون میشم جواب بدین

  6. نیما نصری گفته:

    آیا اینترنت رام هند ردمی نوت 8 حافظه 128 و رم6 اینترنت 4G+ دسترسی داره . به نظر شما رام هند بهتره یا گلوبال

  7. حسین گفته:

    سلام
    من دو تا نوت 8 رام ۶ سفارش دادم،الان زیر صفحه یکیشون کلمه redmi حک شده و یکیشون هیچی نیست.
    تفاوت اینا چیه ؟

  8. Roya گفته:

    سلام با تشکر از سایت خوبتون، خواستم بدونم کدوم پک 3 اسلیت هستش برا گوشی نوت 8 پرو، ینی جای دو سیمکارت و کارت حافظه رو داره؟؟
    چون خیلیاشون دو اسیلت هست جای سیمکارت دوم و کارت حافظه مشترکه، ممنون میشم راهنمایی کنید

    • sinaparyani گفته:

      سلام
      ما فقط گوشی های با پک گلوبال فروش داریم
      ولی در بعضی مدل ها پک هند دارای ۲ اسلات ، یک اسلات برای سیم کارت و یک اسلاید برای سیم و مموری طراحی شده.

  9. mahdi گفته:

    سلام ببخشید من گوشی شیائومی نوت ۸ خریدم اما زیر صفحه عبارت redmi ننوشته میخواستم بدونم این گوشی مربوط به کدوم پک هستش؟

  10. هادی گفته:

    سلام خسته نباشین بنده نوت8 پرو با پک چین خریدم ولی وقتی عکس میگیری آرم شیائومی میاد زیرش امکانش هست تو تنظیمات یا جایی اونو برداشت؟

  11. Sara گفته:

    سلام خسته نباشید
    ببخشید من میخوام شیائومی ردمی نوت8پرو بخرم
    پک گلوبال با چینیش یکی است؟
    چون به فروشنده گفتم من پک گلوبال میخوام و گفت با چینیش یکیه
    لطفا سریعتر جوابم رو میدید
    ممنون میشم

      • Sokoot گفته:

        سلام.من نوت ۹پرو خریدم.همه ویژگی های گلوبال رو داره اما زده made in china
        الان کدومه؟
        و اینکه باتریش حس میکنم وقتی نت روشنه خیلی زود تموم میشه

  12. محسن گفته:

    سلام خسته نباشید عذر میخوام من میخوام نوت ۸ پرو بخرم کدوم پک رو باید بخرم که دو سیم کارت و رم رو جدا گانه بخوره

  13. علیرضا گفته:

    خرید از سایت های دیگر کالا و ترب معتبر هست ایا پیشنهاد میکنین و ایا میشه پک گهواره یا هنوز رو انتخاب کرد؟؟

    • sinaparyani گفته:

      سلام
      اینکه پک گلوبال تحویل بگیرین باید قبلش مطمین بشین ، خیلی از سایت های معتبر هم امکان ارسال پک هند را دارند.

  14. افض گفته:

    سلام خسته نباشین من سر کار هندزفری میزارم 7ساعت بعد که هندزفری رو درمیارم زنگ میزنم ب یکی صداشو نمیشنوم
    2بار اینطوری شده خاموش روشن میکنم درس میشع
    گوشیممnote 9s 128 هستش گلوباله
    ایرادش از کجاس

  15. سجاد گفته:

    سلام به شما
    من نوت هشت دارم پگ گلوبال هستش میخام پگ هند بذارم ایا همچین چیزی امکان داره و اینکه بهتر میشه یا نه؟

  16. محمد گفته:

    سلام گوشی من پک هند ولی آپدیت آندروید ۱۰رو نیاورده حتما باید ازش بک آپ بگیرم اپدیت کنم؟

    ممنون میشم جواب بدین

  17. saeid گفته:

    سلام به شما خسته نباشید
    ببخشید یه سوال داشتم میخواستم بدونم پک گلوبال بگیرم یا چین اخه رفتم گوشی فروشی فروشنده گفت پک چین خوبه و اصله.
    خواهشا راهنماییبهتره.در اصل کدوم بهتره؟؟

  18. واحد گفته:

    سلام من گوشی نوت ۸پرو۶۴گیگ گرفتم روی کارتن وپشت گوشی نوشته Medin cihin الان گوشیم چطوره وساخت چین چطوری هست

  19. ندا گفته:

    سلام ترو خدا به من کمک کنید مامان و خواهر پک هند و گرفتن درگاه کارت حافظه اش جداس و دو سیم کارت هم جدا اما من پک گلوبال گرفتم یا ی دونه سیم و کارت حافظه ساپورت میکنه یا ی دوتا سیم کارت بدون کارت حافظه الان اینو نمیخوام همه هندیا اسلات کارت حافظه شون جدا هست بخرم ؟ دیشب گرفتم اما حتی روشنش نکردم فقط دیدم مث دوتا گوشی دیدم نیست صبح بردمش فروشگاه پسش بدم قبول نکردن

  20. محمد گفته:

    با سلام وقت شما بخیر…
    پشت کارتن موبایل من زده ساخت اندونزی ولی بقیه مشخصات گلوبال که در بالا توضیح دادید رو داره…گلوبال هست یا چینی؟اندونزی فرقش با هند و گلوبال در چی هست؟

  21. Mhdi گفته:

    سلام،پک هند که فاقد چندین باند 4g نسبت به گلوبال هست توی ایران مشکلی برای اتصال نداره؟
    و آیا 4.5g و 4g+ داره؟

  22. فربد گفته:

    سلام یه سوال داشتم

    از نظر من پک چین بهتر هست چون رم و حافظه بیشتری نسبت به پک های دیگه داره اما مشکلی که برای خیلی ها داره اینه که فارسی نمیشه که این برای من مشکلی نیست

    ببخشید با این اوصاف کدوم پک بهتره؟چرا؟

  23. فرزاد شمشادب گفته:

    سلام می نوت ۹ پرو ۱۲۸ گیگ ظاهراً هند خریدم اما امکان ضبط مکالمات رو نمیتونم برقرار کنم لطف میکنید کمکم کنید نوت ۸ پرو داشتم به راحتی این امکان و داشت متشکر میشم اگر کمکم کنید در ضمن من قصد فروش دارم کاملاً نو و بی خط و خش روی لنز و ال سی دی پوشش مناسب پوشیدن خریدم براشون و بیرون اومدم کاملاً بی عیب و نقص ۱۸ ماه گارانتی داره حاضرم بفروشم شش میلیون و چهارصد اگر کوچکترین ایرادی داشت خودتون قیمت بذاریم روش یک و نیم تا دو ماه کار کرده باتری خوب دوربین خوب همه چی خوب هرکی خواست داری یه دوربین نوع خوبه ارزونتر بخره حدود یک میلیون شاید بیشتر متشکر میشم اگر تماس بگیرید 09188372511 استان کرمانشاه شهرستان کنگاور اقامت دارد سپاسگزارم از وقتی که گذاشتی

  24. علی گفته:

    من ردمی نوت ۳ پرو دارم . با رام چین . سال ۹۵ خریدم . عالیه ، بسیار قوی بود .
    رام چین بهتره به چند دلیل ،
    آپدیت منظم و سریع
    پشتیبانی نرم افزاری زیاد
    نرم افزارهای زیاد و عالی
    برنامه های چینی دارای امکانات بیشتری هستند
    مثل تلفن که امکان ضبط صدا دارند ولی پک های دیگه ندارند.
    هنگ نمی کنند
    تبلیغات ندارند
    از دست گوگل پلی و استور و آت آشغالهای اون
    خسته نمیشید
    سخت افزار قوی و اصلی درجه یک چینی
    ولی عالی

    ولی الان ردمی نوت ۹ پرو مکس گرفتم
    ارزش همون ردمی نوت ۳ پرو رو هم نداره
    واقعا بی ارزش شدند.

    اصلا ارزش گوشی به نرم افزارهای اون و کاربری بودنشه که در رام های غیر از چینی این ارزش کم میشه.

    پس من اگر بخواهم گوشی بخرم
    همیشه پک چین میخرم

  25. Hossein گفته:

    سلام ، من دو روز پیش یه پوکو ایکس ۳ گرفتم فروشنده بهم گفت که پک گلوباله ، حالا خودم وقتی گوشیو روشن کردم این عبارت (RJGEUXM) داخل تنظیماتش دیدم ، من شنیده بودم که عبارت MI پک گلوباله و الان واسه من EU نوشته ،آیا گوشیه من واقعا پک گلوباله؟

  26. ستار خانعلی فرد گفته:

    سلام روز بخیر
    من یه نوت 7 دارم رام چین میخوام رام گلوبال بزنم یا را رام هند کسی میتونه بگه کجا انجام میدن خودم نمیخوام بزنم میترسم خراب بشه 09123961205

  27. علی گفته:

    سلام میخواسم نوت ۱۰ پرو رو بخرم
    و میگن ک توی اینیستا برای استوری اینا مشکل داره!!!!
    اینا مال کدوم پکه؟
    یا کلا مشکل کل شیامی هست؟
    یا مشکل از پک هاست؟
    کدوم پک رو بگیرم بهتره؟
    (بنظر خودم گلوبال)

  28. زهرا گفته:

    سلام خسته نباشید من گوشی نوت ۱۰ پرو مکس شیائومی گرفتم با پک هند ، کیفیته دوربینش خیلی پایینه میخواستم ببینم چون پک گلوبال نیست دوربینش اینقدر بی کیفیتی با گوشی مشکل داره ؟

    • sinaparyani گفته:

      سلام خیر به پک گوشی ارتباطی نداره ، بابت مشکل دوربین به گارانتی مربوطه تماس بگیرین.

  29. Abolfazl گفته:

    سلام
    من دیروز میخواستم نوت۸ ۲۰۲۱ بگیرم
    پک گلوبال بعد پشت کاتن گوشی نوشته بود مادی ان چین بعد یه مغازه دیگه نوشته بود اندونزی بنظر شما کدوم ساخت بهتره بگیرم ؟
    ممنون میشم اگه راهنمایی کنید ..

  30. محمد جواد مردانیان گفته:

    سلام روی کارتن گوشی من زده پک گلوباله
    اما نسخه می یو آی اون نخسه اروپا هست و داخل تنظیمات توسعه دهنده دستگاه قفلش باز نشده – داخل سایت شیاومی که imei رو زدم زده پک گلوبال. ماچرا چیه؟ چرا پک گلوباله اما رام اروپاس؟ لطفا راهنمایی کنید متشکرم

    • پشتیبان شیائومی تهران گفته:

      سلام
      بطور کامل توضیح داده شده و با خوندن متن میتونین جواب سوالتونو پیدا کنین.

  31. Amirrezza10 گفته:

    و تو آنباکس و روی شارژر نوشته ساخت چین
    من چنین برنامه نصب نکردم مثلا تو بالا گفتین برخی از نرم افزار ها و غیره و چنین حرف چینی و مثلا این طور چیز ها نیست
    من چگونه میتونم در گوشی خود ببینم ساخت کدام کشورها ؟؟؟؟

    • پشتیبان شیائومی تهران گفته:

      سلام گوشی که خریدین تولید کشور چین هستش و قطعا روی محصول چینی هم نوشته میشه.
      اگر متن کامل بخونین متوجه میشین کدوم پک هستش .

  32. رضا گفته:

    سلام. وقت بخیر. ایا نوت 10 پرو مکس پک هند رام گلوبال هم داره؟ چون گوشی چند نفر رو دیدم توی تنظیمات ورزن رو NI زده. میخام بدونم رام گلوبال هم داره؟

  33. سعید گفته:

    سلام و وقت بخیر
    ممنون از ادمین محترم که وقت میذارید
    من گوشی شیائومی ردمی نوت 10 5G میخوام بگیرم
    نوشته پک چین رام گلوبال با توجه به توضحیات شما فناوری 5G در ایران کار نمیکنه؟
    یا ممکن هست آپدیت براش نیاد

    • پشتیبان شیائومی تهران گفته:

      سلام دوست عزیز
      اگر بستر لازم برای استفاده از اینترنت 5G فراهم بشه بر روی گوشی شما هم قابل استفاده هست.
      در عیر اینصورت فقط اینترنت نسل 4G پشتیبانی میکنه.
      از بابت اپدیت هم هیچ محدودیتی نداره.

  34. پانی گفته:

    سلام من میخواستم یه گوشی شیائومی 11t بخرم و میخواستم پک گلوبال رو خریداری کنم ، میخواستم بدونم ایا پشت پک گلوبال نوشته که پک گلوبال هست / چون اینی که من دیدم پشتش نوشته بود made in china ، فروشنده میگ گلوباله میخواستم بدونم ایا پشت پک گلوبال هم همینو نوشته؟

  35. طراوت گفته:

    سلام خوبید ؟ ( من پک هند) گوشی نوت ده پرومکس گرفتم با رام (6) و حتی برام MI13 هم تو آپدیت گلوبالش اومده فقط چون قبلا پک چین داشتم الان دو تا گوشیم و تبدیل به یک گوشی کردم که ارتقا بدم خیلی استرس دارم یهو نسخه جهانی نباشه وگرنه دوربین 108 پیکسل داره عالی خیلی راضیم ترسم از باتری هست یکم داغ میکنه البته گوشی حالت فبلت داره شاید بخاطر سی پی یو باشه در هرحال میشه بگید چرا تو گلوبال پشت گوشی هم برچسب شناسنامه چسبوند و هم دوباره تگ کردن از همین لحاظ چون پول نسبتا زیادی دادم میترسم واسه پک هند ولی راضیم میشه دقیق راهنمایی کنید ؟ مثلا اون کارت ضمانت داشت این رو کارتن داره ؟ در هر حال پرو مکس نوت ده پک هند شیاومی خوبه یا نه ؟ممنون میشم دقیق بخونید و پاسخ بدهید ممنون از سایت بینظیر شما

  36. jvd گفته:

    توضیحات خوبی بود ولی این توضیحات بطرز عجیبی کلی است.
    مثلا من خودم شیائومی 40 gaming خریدم
    هرجا گشتم اول که پک چین و هند فقط بود
    رامه هم من به نام رام گلوبال گرفتم ولی حروف in نشان میداد که رام هند است ولی فروشند اصرار داشت گلوبال است و جالب اینکه پک چین بود
    پک چین و رام گلوبال
    در مورد این گوشی هم توضیحات درستی در هیچ جا نمیشه پیدا کرد.
    و تمامی مشخصاتی که برای پک هند و یا رام هند گفته میشود در این گوشی وجود ندارد مگر همان IN در میان حروف نمیدانم چرا کسیم اطلاعات درستی ندارد و نیمتاوند کمکی کند.

  37. عباس گفته:

    به هیچ وجه گوشی رام چین نخرید چون نه زبان فارسی داره نه گوگل پلی استورش کار میکنه پس بهتره دور رام چینو خط بکشید، چون خودن دارم اینو میگم

  38. طاها گفته:

    سلام چند وقته میگن گوشی ردمی نوت ده پرو مشکل تاج داره آیا ربط به ریجن داره موندم چه ریجنی رو بخرم

  39. آرش گفته:

    دوستان توضیح بدم ود پک ها زیاد مهم نیست رام ه مهم هستند رام های چین سبکتر سریعر و بروزتر هستند.رامهای گاوبال و هند سازگارترند برای ما در ایران چون زبان فارسی دارن و گوگل پلی دارند ولی دقت داتا بشید رام های چین قابلیت های بیشتری دارند مخصوصا در زمینه تم.همچنین برای افراز مبتدی توصه میشه از پک های هند و گلوبال استفاده کنند

  40. نواب گفته:

    سلام
    میخواستم بدونم گوشی ردمی نوت 10 پرو با رم 8 پک گلوبال هست یا مخصوص چین ساخته شده
    ممنون میشم جواب بدین

  41. پویا گفته:

    سلام یه فروشنده بهم گفت برا گوشی نوت 11 پک هند رو جعبه گوشی فقط اسمش نوشته شده و عکس گوشی نیستش ولی پک گلوبال عکس گوشی هست رو جعبه. این صحت داره؟ و اینکه گوشی پوکو سی40 هم عکس گوشی رو جعبه نیست ولی در تنظیمات نوشته گلوبال

  42. Parastoo_mahijr گفته:

    با عرض سلام
    بسیاری از نکات در مورد این سپک ابراز نشده است طفاً معرفی پک‌ها را با بیان بازتری معرفی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *