هندزفری 1MORE COLORBUDS 2
431CF69E EB34 4ACB 913C B3AB21ACCD56
B1BE6477 E7B4 4A76 8EAC 76219B26D9A9
D5CE250C 1871 4CAB 8B56 1CD59ACE5834

هندزفری 1MORE COLORBUDS 2

۱,۹۵۰,۰۰۰ تومان ۱,۸۵۰,۰۰۰ تومان

  • صدای شخصی سازی شده از SoundID
  • چیپست کوالکوم
  • داینامیک درایور 7 میلیمتری
  • Active Noise Cancelation
  • بلوتوث نسخه 5.2
  • جفت شدن خودکار
  • میکروفون Dual ENC
  • تکنولوژی aptx/AAC
  • Pause/Play خودکار
  • طراحی ارگونومیک
  • شارژ بی‌سیم با تکنولوژی Qi
  • گواهینامه IPX5 ضدآب و تعریق
شناسه محصول: نامعلومدسته:
ارسال فوری
خدمات پس از فروش
ضمانت اصالت کالا
پرداخت امن

هندزفری 1MORE COLORBUDS 2

1 more 1

مشخصات هندزفری 1MORE COLORBUDS 2

Sound ID از Sonorworks
صدای شخصی متناسب با شما

هر کس منحصر به فرد است ، بنابراین ترجیح شنوایی شما نیز متفاوت است. Colorbuds 2 مجهز به فناوری SoundID از Sonarworks است که در برنامه 1MORE Music تعبیه شده است ، که به کاربران امکان می دهد مشخصات صوتی شخصی را مطابق با سلیقه و حساسیت شما نسبت به فرکانس های مختلف ایجاد کنند.

از یک تجربه گوش دادن واقعاً شخصی لذت ببرید و صداهایی را که قبلاً نشنیده اید احساس کنید.

1 more 2

با SoundID هدفون خود را شخصی کنید

کافی است برنامه 1MORE MUSIC را باز کنید ، آهنگی را انتخاب کرده و چند تست A/B انجام دهید ، سپس بهترین مشخصات صوتی را برای تنظیمات مورد نظر خود دریافت خواهید کرد و می توانید آن را برای هر زمان استفاده در ColorBuds 2 خود تقویت کنید. ColorBuds 2 فقط متعلق به شما خواهد بود.

1 more 3

صدا را به دلخواه خود سفارشی کنید

برآوردن همه سلیقه ها دشوار است ، اگرچه نمای صوتی پیش فرض ColorBuds 2 به طرز ماهرانه ای تنظیم شده است تا تجربه گوش دادن جهانی کاملی را ارائه دهد ، اما برخی هنوز هم آن را دوست ندارند. با استفاده از ویژگی SoundID ، می توانید یک پروفایل صوتی سفارشی برای مطابقت با ترجیحات شنوایی و صوتی خود دریافت کنید ، سپس جزئیات بیشتری را در موسیقی بشنوید.

مشخصات صوتی پیش فرض هدفون توسط مهندس صدا برنده جایزه گرمی – لوکا بینگاردی تنظیم می شود.

یک آزمایش ترجیحی را در 1MORE MUSIC APP انجام دهید.

به طور هوشمند کاهش شنوایی را جبران کنید ، صدای اصلی را بازیابی کرده و به هدفون اکتفا کنید.

1 more 4

موسیقی را آنطور که بایــــد، بشنوید.

یک درایور دینامیکی 7 میلی متری با فیلم گرافن و طراحی مدار مغناطیسی دوگانه ، تحریف کمتری را نوید می دهد و صدا را به درخشندگی اصلی خود باز می گرداند.اینها ColorBuds 2 را قادر می سازند تا صدایی برتر و متعادل با وضوح بالا و باس ممتاز و ممتاز را به شما ارائه دهد.

1 more 5

تنظیم شده به کمال
تنظیم شده توسط صدابردار برنده گرمی ، لوکا بیگناردی ، برای یک صدا کاملاً متعادل و دقیق.

1 more 6

aptX™ Adaptive & AAC Codecs

تجربه شنیداری برتر با هندزفری 1MORE COLORBUDS 2

همه ما می دانیم که تاخیر در صدا هنگام بازی کردن چقدر آزاردهنده است ، که ممکن است باعث شود در لحظه حساس از دست بدهید. این مشکل در هدفون ColorBuds 2 TWS نخواهد بود.

پشتیبانی از فناوری Qualcomm® aptX ™ Adaptive Audio Codec بسته به سناریوهای استفاده می تواند به طور خودکار تنظیم شود تا کیفیت صدا بهتر یا تأخیر کمتر ارائه شود.

در عین حال ، هنگام تماشای فیلم ها می توانید از همگام سازی صوتی و تصویری بهتری برخوردار شوید. و کدک AAC به بازتولید جزئیات بیشتر موسیقی کمک می کند.

1 more 7

سایز کوچک ، طراحی شیک

طراوت آور در طراحی

با الهام از قطره قطره آب ، ColorBuds 2 دارای طراحی قطره معکوس آب در قسمت بالا است. به لطف پوشش ویژه ، سطح از زاویه های مختلف به طور پویا به نور واکنش نشان می دهد.

به طور کلی ، ColorBuds 2 به صورت ارگونومیک و با شکل نامتقارن طراحی شده است که می تواند به طور کامل با ساختار گوش شما متناسب باشد و شما را قادر می سازد که هنگام تنظیم ساعت ها راحت باشید.

زندگی خود را رنگ آمیزی کنید

طلایی مد روز و چشم نواز با روکش فلزی ، سفید یخی زیبا و ملایم برای استایلی زیبا و مشکی نیمه شب کلاسیک که با بیشتر مناسبت ها مطابقت دارد ، همه برای 1MORE ColorBuds 2 موجود است.

1 more 8

QuietMax Active Noise Cancellation Technology

به محض روشن کردن ایرباد نویزها فراری می شوند .

فناوری اختصاصی حذف نویز فعال QuietMax 1MORE می تواند به طور موثر نویز محیط را مسدود کرده و به شما کمک می کند تا حتی در محیطی پر سر و صدا بر آنچه می شنوید تمرکز کنید. با حداکثر 25dB اثر حذف نویز ، می توانید هر جا که هستید به موسیقی فریبنده بپردازید.

1 more 9

حالت شفافیت

روی بازگشت به جهان ضربه بزنید

این حالت عبور صدای اطراف شما را تقویت می کند ، بنابراین می توانید از محیط اطراف خود آگاه باشید یا بدون نیاز به بیرون آوردن هدفون ، با دوستان خود گپ بزنید.

1 more 10

Bluetooth 5.2

اتصال یکپارچه و پایدار

جدیدترین فناوری بلوتوث 5.2 و چیپست کوالکام با هم کار می کنند تا جفت شدن فوری ، اتصال پایدار و صدا با عملکرد بالا را ارائه دهند و یک تجربه بی سابقه واقعی بی سیم را برای شما به ارمغان می آورند.

1 more 11

فناوری Mirroring Qualcomm TrueWireless

یکپارچه بین ایرباد راست/چپ

با فناوری Qualcomm TrueWireless Mirroring ، ارتباط بین ColorBuds 2 و دستگاه یکپارچه ، پایدار است و شما می توانید به راحتی بین گوش دادن به یک یا هر دو هدفون ، اما بدون وقفه در موسیقی یا تماس های مهم خود، جابجا شوید.

1 more 12

فناوری حذف نویز Qualcomm cVc 8.0 هندزفری 1MORE COLORBUDS 2

تماسهای شفاف که شما را از ازدحام دور می کند

ColorBuds 2 دارای چهار میکروفون با فناوری حذف نویز cVc 8.0 است که می تواند سر و صدای محیط را فیلتر کرده و وضوح و کیفیت صدای شما را بهبود بخشد تا یک تجربه تماس واضح و مختصر به شما ارائه دهد. حتی وقتی صدای بلندی در پس زمینه وجود دارد ، صدای شما بلندترین صدا در تماس خواهد بود.

با الگوریتم دیجیتال هوشمند، نویز پس زمینه را فیلتر می کند.

میکروفن MEMS : بسیار پایدار ، همیشه آنلاین

1 more 13

آسایش شما دغدغه ماست

با در نظر گرفتن راحتی طراحی شده است. ColorBuds 2 سبک وزن است و طراحی ساده ای برای راحتی طولانی مدت دارد. گوشواره هایی با زاویه مایل می توانند عایق صوتی غیرفعال خوبی را ایجاد کنند و از امنیت مناسب و راحتی برخوردار باشند. هندزفری 1MORE COLORBUDS 2

سری مناسب را برای خود انتخاب کنید

سه اندازه مختلف نوک گوش سیلیکونی ارائه شده است ، بنابراین می توانید بهترین گوش را برای حداکثر کیفیت صدا و به حداقل رساندن سر و صدای بیرونی پیدا کنید.

1 more 14

بی سیم شارژ کنید ، بی وقفه گوش دهید

پشتیبانی از شارژ بی سیم Qi

قاب شارژ با شارژرهای بی سیم دارای مجوز Qi سازگار است ، به سادگی آن را بگذارید و باتری خود را شارژ کنید. علاوه بر این ، 15 دقیقه شارژ به شما 2 ساعت زمان بازی می دهد که فقط با یک استراحت کوچک قهوه شما را به موسیقی باز می گرداند.

1 more 15

حداکثر 24 ساعت عمر باتری

صدای بی وقفه در هر کجا که هستید. یکبار شارژ با 8 بار شارژ کامل از ساعت بازی پشتیبانی می کند و با قاب شارژ ، هدفون می تواند در کل 24 ساعت عمر باتری را در حین حرکت داشته باشد. دیگر نگرانی باتری وجود ندارد.

1 more 16

از گوش دادن به موسیقی دلخواهتان در زمان درخشش آفتاب و باران لذت ببرید

ColorBuds 2 دارای درجه IPX5 برای مقاومت در برابر تعریق و آب است ، بدین معنی که می توانید بدون ترس در زیر باران بدوید یا هر چقدر که می خواهید در باشگاه عرق کنید.

1 more 17

جفت شدن فوری

پس از جفت شدن اولیه ، ColorBuds 2 هر زمان که قاب شارژ را باز می کنید ، بلافاصله به آخرین دستگاه متصل وصل می شود. همه چیز خیلی ساده است.

1 more 18

تشخیص هوشمند در گوش

هنگامی که گوشواره ها بیرون می آیند ، موسیقی به طور خودکار مکث می شود و هنگامی که دوباره در گوش شما قرار می گیرد ، ادامه می یابد. هرگز حتی یک ضرب موسیقی را از دست ندهید.

1 more 19

کنترل های لمسی قابل تنظیم

تنظیمات کنترل لمسی در برنامه موسیقی 1MORE قابل تنظیم است ، که به شما امکان می دهد سه گروه از عملکردها را به کنترل ها اختصاص دهید. پس از تنظیم ، می توانید به راحتی با ضربه زدن به هدفون ، بدون کار با تلفن همراه ، آن را کنترل کنید.

رنگ

سفید, طلایی, مشکی

1 دیدگاه برای هندزفری 1MORE COLORBUDS 2

  1. آواتار النا

    النا

    عالیه

دیدگاه خود را بنویسید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد