ساعت هوشمند Amazfit GTR 2
62424B89 5A31 4E82 95F4 5C47D1859EAD
80C3DABA 097A 428A 8EF7 BA18465BAF1A
22D2806F D434 4FF0 B49B D97D83151288
8F8A0B67 F004 465E 986B 9F1F08E04ACA

ساعت هوشمند Amazfit GTR 2

۵,۴۵۰,۰۰۰ تومان

نسخه گلوبال

  • گارانتی ۱۸ ماهه

  • اندازه گیری اکسیژن خون
  • نظارت بر ضربان قلب
  • سنجش کیفیت خواب
  • ضد آب تا عمق ۵۰ متر
  • قابلیت مکالمه
  • قابلیت نشان دادن اعلانات فارسی
  • موقعیت یاب GPS
ارسال فوری
خدمات پس از فروش
ضمانت اصالت کالا
پرداخت امن

ساعت هوشمند Amazfit GTR 2

ساعت هوشمند Amazfit GTR 2

ساعت هوشمند Amazfit GTR 2 به نسبت هزینه پرداختی امکانات خوبی ارائه می‌دهد. در نسخه جدید امکانات آن بیشتر شده است، امکاناتی چون پخش کننده موسیقی و عمرباتری بیشتر. ساعت هوشمند Amazfit GTR 2 با سیستم عامل های اندروید و iOS به خوبی سازگار است. هزینه خرید ساعت هوشمند امیزفیت به مراتب کمتر از خرید اپل واچ و گلکسی واچ است. طراحی زیبا و کیفیت ساخت عالی در کنار صفحه نمایش AMOLED و امکانات نرم افزاری آن را به گزینه ای بسیار عالی برای افرادی تبدیل کرده که خواهان ساعت هوشمند با بیشترین امکانات و حداقل قیمت هستند.

علاوه بر امکانات مختلف این ساعت هوشند ظاهر زیبا و شیک دارد. طراحی یکپارچه Amazfit GTR 2 صفحه نمایش بزرگ 1.39 اینچی با وضوح بالا AMOLED به بدنه فولاد ضد زنگ متصل می‌شود. این باعث زیبایی بصری و میدان دید وسیع تر می‌شود.

سنسور ضربان قلب

ساعت هوشمند Amazfit GTR 2 مجهز به سنسور BioTracker 2 است، بصورت 24 ساعته بر ضربان قلب نظارت دارد، در صورت تغییر غیر طبیعی ضربان قلب هشدار می‌دهد. این ویژگی هنگام ورزش برای اطلاع از شدت تمرین نیز مناسب است.

اندازه گیری اکسیژن خون

هنگامی که به یک فعالیت ذهنی یا جسمی شدید مشغول هستید ، می توانید سطح SpO2 خود را در لحظه ای که احساس ناراحتی می کنید ، آزمایش کنید تا درک بهتری از وضعیت جسمی خود داشته باشید.

میزان SpO2 می تواند بر میزان رسیدن اکسیژن به اندام های مختلف تأثیر بگذارد. اگر سطح آن خیلی پایین باشد ، می تواند منجر به سرگیجه ، سردرد یا ایست قلبی شود. این محصول یک وسیله پزشکی نیست. داده های اندازه گیری فقط برای اطلاع در نظر گرفته شده اند و نمی توانند برای تشخیص حرفه ای یا نظارت بر هر گونه شرایط پزشکی استفاده شوند. علاوه بر این ، در صورت تماس ناحیه حسگر با پوستی که خالکوبی یا رنگدانه ای دارد ، دقت داده تحت تأثیر قرار می گیرد. برای اندازه گیری SpO2 ، دست خود را ثابت نگه دارید.

سیستم ارزیابی سلامت PAI

مقدار PAI با پردازش داده های مربوط به ضربان قلب ، زمان ورزش و سایر اطلاعات پیچیده سلامت با یک الگوریتم محاسبه می شود. این مقدار نشان دهنده یک ارزیابی سلامتی سفارشی برای هر کاربر بر اساس داده های خاص او است ، و تجربه منحصر به فرد را به همه ارائه می دهد.

ساعت هوشمند Amazfit GTR 2

نظارت بر کیفیت خواب

ساعت هوشمند Amazfit GTR 2 مجهز به سنسور نظارت بر خواب است، می تواند مراحل مختلف خواب را اندازه گیری می‌کند، وضعیت تنفس هنگام خواب را کنترل می‌کند، اطلاعات خواب را تجزیه و تحلیل می‌کند و توصیه هایی برای بهبود خواب ارائه می‌دهد.

استرس دلیل اصلی بسیاری از مشکلات سلامتی است. با ساعت هوشمند Amazfit GTR 2 ، می توانید در هر زمان که تحت فشار هستید ، میزان استرس خود را بررسی کنید. این ساعت نمایش می‌دهد میزان استرس درحالت آرام، متوسط یا بالا است. بنابراین می دانید چه موقع استراحت کنید و آن را کاهش دهید.

ساعت هوشمند Amazfit GTR 2

ضد آب

ساعت امیزفیت GTS 2 دارای استاندارد ضد آب 5ATM است، به این معنی که در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متر مقاوم است. بنابراین برای استفاده روزمره و هنگام شنا مناسب است.

90 برنامه ورزشی

یکی از 90 حالت ورزشی مورد نیاز خود را فعال کنید و پس از پایان تمرین ،گزارش تحلیلی مربوطه را که در برنامه تلفن همراه مشاهده کنید، به شما در بهبود مستمر برنامه ورزشی کمک می‌کند. تشخیص هوشمندانه حالت های ورزشی نیز نیازی به انتخاب دستی حالت های ورزشی را از بین می برد ، بنابراین ساعت همیشه آماده عمل است.

تشخیص هوشمند شامل 6 حالت ورزشی است: دویدن در فضای باز ، تردمیل ، پیاده روی ، دوچرخه سواری در فضای باز ، شنای استخر و الپتیکال

ساعت هوشمند Amazfit GTR 2

قابلیت مکالمه

بعد از اتصال ساعت GTR 2 به تلفن همراه ، ویژگی تماس بلوتوث به شما امکان می دهد از طریق میکروفون و بلندگوی داخلی به تماس های تلفنی پاسخ دهید.

ساعت هوشمند Amazfit GTR 2

کنترل و پخش موسیقی

ساعت هوشمند Amazfit GTR 2 از کنترل پخش موسیقی تلفن همراه از طریق ساعت پشتیبانی می کند. حافظه داخلی 3 گیگابایت این امکان را به شما می‌دهد موسیقی از گوشی موبایل به ساعت منتقل کنید و مستقیم از اسپیکر ساعت پخش کنید. همچنین با اتصال هندزفری بی سیم Amazfit PowerBuds12 به ساعت موسیقی گوش کنید.

عمر باتری

ساعت هوشمند به باتری بزرگ 471 میلی‌آمپری مجهز شده است که با استفاده معمولی 14 روز شارژدهی دارد. شارژ کامل ساعت از صفر تا صد درصد حدود 2.5 ساعت زمان می‌برد.

منظور از استفاده معمولی: ضربان قلب همیشه روشن است ، نظارت بر خواب فعال است. 150 پیام در روز با روشن کردن صفحه نمایش ، بالا بردن مچ دست برای دیدن 30 ساعت تماشای عکس ، صفحه نمایش روشن به مدت 5 دقیقه. 3 بار در هفته ورزش کنید ، GPS به مدت 30 دقیقه در حال اجرا است.

شارژدهی در حالت پایه حدود 38 روز است. منظور از حالت Basic این است که اتصال بلوتوث ، ضربان قلب و سایر عملکردهای تلفن را خاموش کنید و فقط برای باز کردن صفحه نمایش 100 بار در روز ، مچ دست خود را بلند کنید.

در صورت استفاده از تمام امکانات شامل ضربان قلب همیشه روشن باشد ، نظارت بر خواب و نظارت بر کیفیت تنفس در خواب و نظارت بر استرس فعال است. روزانه 150 پیام صفحه نمایش را روشن کند ، مچ دست را 100 بار بلند کنید، 3 بار در هفته ورزش کنید، GPS به مدت 30 دقیقه در حال اجرا باشد. حداکثر 6.5 روز شارژدهی دارد.

در صورت مکالمه مداوم حداکثر 10 ساعت شارژدهی دارد.

244740F9 99F5 4381 9036 829FB4B69F33

اتصال به اپلیکیشن

برای استفاده از امکانات ساعت باید برنامه Zepp روی تلفن همراه نصب و سپس ساعت را به گوشی متصل کنید.

1 دیدگاه برای ساعت هوشمند Amazfit GTR 2

  1. محمدرضا فنایی

    سلام این نسخه 47mm میباشد یا ۴۲mm ممنون میشم پاسخ بدید

    • sinaparyani

      سلام ۴۷

دیدگاه خود را بنویسید