تلویزیون هوشمند 55 اینچ P1

۲۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

  • رسیوردار
  • منو فارسی
  • سال تولید 2021
  • کیفیت تصویر
  • 4k ultra HD
  • پردازنده MediaTek 9611
  • توان صوتی 20 وات
  • دارای دو پردازنده CPU: Quad A55, up to 1.5GHz – GPU: Mali G52 MP2
شناسه محصول: نامعلومدسته:
ارسال فوری
خدمات پس از فروش
ضمانت اصالت کالا
پرداخت امن

تلویزیون هوشمند 55 اینچ P1

تلویزیون هوشمند 55 اینچ شیائومی MI TV P1 55 inch Smart TV (نسخه 2021/05)

تلویزیون 55 اینچ شیائومی مدل P1
زندگی هوشمند ، دید نامحدود

طراحی بدون حاشیه برای یک تجربه مشاهده منحصر به فرد

این طرح پیشگامانه از سه طرف بدون حاشیه، نسبت صفحه نمایش به بدنه بالاتر و زاویه دید 178 درجه را ارائه می دهد و تجربه تماشایی همه جانبه و لذت بخشی را میسر می سازد.

با تلویزیون هوشمند 55اینچی MI TV P1 شگفتی 4K Ultra HD را تجربه کنید.

 

تلویزیون شیائومی MI TV P1

وضوح 4K UHD تصاویری واقعی با جزئیات و عمق بیشتر را ارائه می دهد.

تلویزیون MI TV P1 از ®Dolby Vision و HDR10+ برای نمایش جزئیات در تصاویر روشن و تاریک پشتیبانی می کند. محدوده دینامیکی بالاتر با افزایش وضوح، کنتراست و رنگ تصاویر، روشنایی تصاویر روشن را روشن تر و تصاویر تاریک را تاریک تر میکند، که به شما اجازه می دهد جزئیات را بیش از هر زمان دیگری مشاهده کنید.

طیف گسترده ای از رنگ ها با پوشش بیش از 94 درصدی DCI-P3 همراه با صفحه نمایش 1.07 میلیارد رنگی، تصویر شگفت انگیز و واقعی را با رنگ های پر جنب و جوش و جزئیات واضح ارائه می دهد.

تلویزیون MI TV P1 با استفاده از تکنولوژی MEMC می تواند به طور خودکار فریم های جبرانی را در محتوای با نرخ فریم پایین قرار دهد تا پارگی و پرش تصویر روی صفحه را از بین ببرد و سیالیت بیشتری را برای حرکات سریع در هنگام رویدادهای ورزشی ، مسابقات اتومبیل رانی و موارد دیگر به ارمغان بیاورد.

 

تلویزیون شیائومی MI TV P1

تلویزیون MI TV P1 یک هوشمند در عصر هوش مصنوعی

تلویزیون های اندرویدی، راهی آسان تر برای سرگرمی هایی هستند که دوست دارید. تجربه سرگرمی خود را با MI TV P1 ساده کنید. به بیش از 400000 فیلم و نمایش دسترسی داشته باشید و بیش از 7000 برنامه را در یک مکان بار گزاری نمایید.

با تلویزیون MI TV P1 از صدای خود برای ایجاد محیط زندگی مناسب استفاده کنید

عملیات پیچیده را می توانید با دستورات صوتی ساده در محدوده حداکثر سه متر انجام دهید. دستیار صوتی گوگل میتواند تلویزیون را کنترل کند ، به سوالات پاسخ داده و تقویم را نمایش دهد. همچنین میتوانید با استفاده از دستیار صوتی، دستگاه های خانه هوشمند را در سراسر خانه تان کنترل نمایید.

تلویزیون MI TV P1 از کنترل راه دور بلوتوث 360 درجه که از هر جهت کار می کند بهره میبرد.

اتصال بلوتوث به این معنی است که می توانید تلویزیون خود را از هر جهتی که انتخاب می کنید کنترل کنید. از دسترسی آسان به Netflix و Prime Video با کلیدهای میانبر اختصاصی کنترل از راه دور لذت ببرید.

از دیگر قابلیتهای تلویزیون MI TV P1 بهره مندی از Chromecast داخلی و Miracast میباشد که پخش محتوا را از طریق تلفن هوشمند، تبلت یا رایانه به تلویزیون شما بسیار ساده تر می کند.

تلویزیون MI TV P1 با بهره مندی از پردازنده های چهار هسته ای، 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی، به شما امکان می دهد محتوا و برنامه های سرگرمی مورد علاقه خود را با عملکرد بیشتر و قدرت بیشتر بارگیری و نصب کنید.

تلویزیون MI TV P1 با فن آوری Dolby Audio® و DTS-HD® صدای سه بعدی و دو بلندگوی استریو 10وات یک تجربه صوتی غنی ، شفاف و لایه ای را از اتاق نشیمن به شما ارائه می دهد.

طیف وسیعی از پورت های داخلی در تلویزیون MI TV P1 امکان اتصال چندین دستگاه مانند رایانه ، کنسول بازی و پخش کننده چندرسانه ای بطور همزمان را به تلویزیون میدهد.

1 دیدگاه برای تلویزیون هوشمند 55 اینچ P1

  1. آرتام

    سلام خسته نباشین
    هر وقت موجود شد
    به بنده اطلاع بدین
    ممنون از شیائومی تهران

دیدگاه خود را بنویسید