فیلتر تصفیه هوا شیائومی Anti-formaldehyde

۱,۱۵۰,۰۰۰ تومان

3c ,3h , pro , 2h

  • ابعاد: 24.00 x 24.00 x 30.00 سانتی متر
  • برند: Xiaomi
  • تعدا فیلتر: 1 عدد
  • مکان مناسب: خانه و محل کار
  • منطقه تحت پوشش: 33 متر مربع
  • نوع فیلتر: 3 لایه ای تصفیه کارآمد شبکه فیلتر اولیه ، H11 فیلتر با کیفیت بالا و فیلتر کربن فعال
  • وزن: 1 کیلوگرم

ناموجود

ارسال فوری
خدمات پس از فروش
ضمانت اصالت کالا
پرداخت امن

فیلتر تصفیه هوا شیائومی Anti-formaldehyde

 

طراحی فیلتر تصفیه هوا شیائومی Anti-formaldehyde

طراحی استاندارد فیلتر تصفیه Anti-formaldehyde

طراحی آیرودینامیکی فیلتر، تاثیر به سزایی در عملکرد آن در تصفیه هوا دارد. معیاری که کامل و بی نقص، در فیلتر تصفیه هوا شیائومی Anti-formaldehyde رعایت شده و استوانه‌ای 360 درجه آیرودینامیکی را پدید آورده است. این فیلتر کارآمد توسط سه شرکت مطرح و خوشنام آمریکایی تولید شده و گواهی‌های متنوعی در حوزه طراحی استاندارد کسب نموده است. این طور که مشخص است، تلاش شیائومی برای ارائه یک فیلتر تاثیرگذار به معنای واقعی، موفقیت آمیز بوده و نتیجه خوبی داشته است.
هرچند عمر دقیق فیلتر مشخص نیست اما توصیه ما این است که بیش از 6 ماه، از این فیلتر کار نکشید و آن را تعویض کنید.

نقد و بررسی فیلتر تصفیه هوا شیائومی Anti-formaldehyde

دارای عمر مفید 6 ماهه

فیلتراسیون سه‌گانه

عملکرد بی نقص فیلتر تصفیه هوا شیائومی Anti-formaldehyde مدل S1 را تا حد زیادی مدیون فیلتراسیون سه لایه در آن هستیم. این سه لایه شامل لایه‌های اولیه، HEPA و کربن فعال است تا بتواند کیفیت و دقت حذف ذرات ریز از جمله فرمالدهید را با نرخ چشمگیری افزایش دهد. برای برخورداری از مزایای این فیلتر سه لایه، قبل از تهیه فیلتر، باید یکی از دستگاه های تصفیه هوای شیائومی از جمله دستگاه Air Purifier، دستگاه Air Purifier 2، دستگاه Air Purifier 2S، دستگاه Air Purifier 3 یا دستگاه Air Purifier Pro را داشته باشید. در واقع شرط استفاده از این فیلتر تصفیه هوا ضد فرمالدئید شیائومی S1، خرید یکی از این دستگاه ها است.

بخش های مختلف فیلتر تصفیه هوا شیائومی Anti-formaldehyde

دارای لایه کربن فعال

دارای فیلتر کربن فعال

احتمالا اولین آشنایی شما با کربن فعال، به حضورش در یخچل‌های جدید برمی‌گردد. این کربن فعال دشمن سرسخت انواع بوها بوده و شرایط را برای رشد و تکثیر میکروارگانیسم‌ها دشوار می‌کند. حالا که پایش به فیلتر تصفیه هوا شیائومی Anti-formaldehyde باز شده، باید بگوییم که مزایای این لایه کربنی فراتر از این حرف‌هاست. علاوه بر حذف چشمگیر فرمالدهید، اثر بنزن، آمونیاک، انواع بوها و دودهای پراکنده در محیط (دود سیگار یا دود ناشی از آلودگی هوا) را نیز خنثی می‌کنند. پس اگر از آلودگی هوا به ستوه آمده‌اید و یا در محل کارتان، استعمال دخانیات زیاد است، برای خرید یک دستگاه تصفیه و فیلتر آنتی فرمالدئید شیائومی M6R-FLP تعلل نکنید.

Xiaomi Mi Air Purifier Anti Formaldehyde Filter S1 5

محل قرارگیری فیلتر تصفیه هوا شیائومی Anti-formaldehyde در دستگاه تصفیه هوای شیائومی

حذف ذرات میکرونی

با توجه به این که فیلتر تصفیه هوا شیائومی Anti-formaldehyde می‌تواند ذرات میکرونی را به دام بیاندازد، جای پای خود را در آزمایشگاه‌ها، کارخانجات و بیمارستان‌ها محکم کرده است. در ساختار این فیلتر هوای شیائومی بافت فوق العاده متراکم Toray PP و PET HEPA را می‌بینیم که به طور موثری PM2.5 ، PM0.3 را از بین میبرند. طبق آماری که شیائومی ارائه داده، ذرات PM0.3 به میزان 99 درصد، ذرات PM2.5 به میزان 99.99 درصد، فرمالدئید 91 درصد و گرد و خاک به میزان 100 درصد در فیلتر گرفتار می‌شوند. این اعداد و ارقام، حاوی این پیام هستند که هوای اطراف شما با درصد خلوص بالایی توسط فیلتر، تصفیه خواهد شد.

این فیلتر (Xiaomi Mi Air Purifier Anti-Formaldehyde Filter S1) می‌تواند تا حداکثر شعاع 24 متری، هوا را از ذرات ریز و مضر معلق در هوا پاک نماید.

1 دیدگاه برای فیلتر تصفیه هوا شیائومی Anti-formaldehyde

  1. مریم

    سلام خسته نباشین
    هر وقت موجود شد
    به بنده اطلاع بدین
    ممنون از شیائومی تهران

دیدگاه خود را بنویسید