معرفی و بررسی محصولات بهداشتی شیائومی

مسواک برقی شیائومی

  • مسواک برقی هوشمند Oclean F1 از مسواک های معمولی متمایز است. می تواند تا 36000 ارتعاش صوتی در دقیقه ایجاد کند که سطح نویز آن به ندرت به 45 دسی بل می رسد. شما می توانید هر یک از سه حالت کار را در حین استفاده انتخاب کنید – از حالت سبک برای دندان های حساس گرفته تا سفید کردن بیشتر. حالت عملکرد به دلیل نور LED در پایه برس قابل بازرسی است.
  • این گجت دارای بدنه ABS مهر و موم شده شیک است که به شما امکان می دهد با خیال راحت از آن در شرایط مرطوب حمام استفاده کنید. یک تایمر داخلی به شما کمک می کند در حین تمیز کردن به دندان های خود آسیب نرسانید.

 

دستگاه پاکسازی صورت شیائومی

  • این یک اسکرابر قابل حمل اولتراسونیک برای صورت و دکلته است که برای مصارف خانگی ایده آل است. به لطف این دستگاه، بدون مراجعه به سالن های گران قیمت، مراقبت از پوست با بالاترین کیفیت را برای خود فراهم می کنید.
  • این دستگاه بر اساس اصل ارتعاش اولتراسونیک کار می کند و سلول های قدیمی، کثیفی و لایه شاخی پوست را از بین می برد. همچنین، این دستگاه به شما امکان می دهد گردش خون را عادی کنید، لکه های پیری را کاهش دهید و فرآیندهای متابولیک را در بدن بهبود بخشید. شاخص ارتعاش صدا 28000 هرتز است. می توانید 2 تا 3 بار در هفته از اسکرابر قابل حمل استفاده کنید.
حتماً بخوانید:  چگونه ساعت شیائومی را به گوشی متصل کنیم

 

سشوارهای شیائومی

  • آیا برای یک جلسه عجله دارید و بعد از شستن موهایتان هنوز موهایتان خیس است؟ مهم نیست از حالا به بعد شما، سشوار ShowSee A5 دارید.
  • این سشوار کار خود را به صورت حرفه ای انجام می دهد. علاوه بر این، از خشک کردن هوا در دمای 55 درجه سانتی گراد و همچنین خشک کردن هوای خنک پشتیبانی می کند. برای تغییر حالت روی دسته سشوار، دکمه های مربوطه ارائه شده است.
  • علاوه بر این، سنسور NTC و فناوری EHD فرآیند خشک کردن مو را کنترل می‌کنند و از گرمای بیش از حد و آسیب ناشی از جریان هوای بیش از حد گرم جلوگیری می‌کنند.

 

گوش پاک کن شیائومی

  • Bebird M9 Pro جمع و جور و با کاربری آسان به حذف جرم گوش کمک می کند. این مورد ترکیبی از تکنولوژی مدرن و طراحی متفکرانه است. Bebird M9 Pro مجهز به یک آندوسکوپ 3 میلیون پیکسلی با وضوح بالا است که به راحتی در کانال گوش نفوذ می کند. علاوه بر این، 6 چراغ LED در دستگاه تعبیه شده است که به دیدن کانال گوش در گوشی هوشمند کمک می کند. شما می توانید دستگاه را از هر زاویه ای بدون آسیب رساندن به گوش خود دستکاری کنید. در کیت Bebird M9 Pro، مجموعه ای از لوازم جانبی برای حذف موم دریافت می کنید.
  • با باتری 350 میلی آمپر ساعتی Bebird M9، دستگاه می تواند برای مدت طولانی بدون شارژ مجدد کار کند. شارژ مغناطیسی موجود، شارژ کامل را در 1.5 ساعت فراهم می کند.
حتماً بخوانید:  بهترین ترازوی هوشمند شیائومی Haylou CM01

 

مینی ریش تراش شیائومی

  • مینی ریش تراش مسافرتی شیائومی Enchen به شما نرمی بی نظیری می دهد. این دستگاه عملکرد بالایی دارد، بنابراین می تواند با ضخیم ترین و سخت ترین موها مقابله کند. در عین حال، ریش تراش دارای ابعاد جمع و جور 6.8 در 4.5 در 4.5 سانتی متر است که به شما امکان می دهد در سفرها یا سفرهای کاری آن را با خود ببرید.
  • سر اصلاح دستگاه مجهز به چندین تیغه ساخته شده از فولاد ضد زنگ مقاوم در برابر سایش و خوردگی می باشد. شایان ذکر است مقاومت ریش تراش برقی در برابر رطوبت است که به شما امکان می دهد از آن نه تنها برای اصلاح خشک بلکه برای اصلاح مرطوب نیز استفاده کنید.

 

ماشین اصلاح مو و صورت

  • مدل موی مرتب یکی از اجزای مهم استایل است. Enchen Hummingbird یک گیره مو برای مصارف خانگی است. مدل موهای شما همیشه مانند آرایشگاه عالی خواهد بود. یک واحد برش مخصوص و یک موتور قدرتمند به قیچی مو اجازه می دهد تا به راحتی انواع مختلف مو، به خصوص درشت یا ضخیم را کنترل کند.
  • مدت زمان کارکرد دستگاه بدون شارژ مجدد 4 ساعت می باشد که تقریبا برابر با 8 کوتاهی مو می باشد. نشانگر نور روی بدنه زمانی که گجت نیاز به شارژ داشته باشد به شما اطلاع می دهد. قیچی مو می تواند انواع مختلف کوتاهی مو را از 0.5 میلی متر تا 1.5 میلی متر انجام دهد. دستگاه در محدوده نویز نسبتاً راحت (تا 50 دسی بل) کار می کند.
حتماً بخوانید:  نقد و بررسی تی وی باکس شیائومی Xiaomi Mi TV Box S (2nd Gen)

 

  • Enchen Electric Shaver Victor یک ماشین اصلاح برقی نوآورانه با طراحی کاربردی برای استفاده راحت است. این دستگاه می تواند با سه سر شناور تیز پوست صورت را کاملا صاف کند. سومین سر اضافی اثر اصلاح را تا 1/3 بهبود می بخشد و به شما امکان می دهد حتی کوتاه ترین ته ریش را بردارید. سرهای برش ریش تراش قابل جدا شدن هستند و تمیز کردن آنها را بعد از هر بار اصلاح آسان می کند.
  • این دستگاه تقریباً بی صدا است، حتی اگر موتور آن تا 2900 دور در دقیقه سرعت دهد. ریش تراش برقی به دلیل محافظت در برابر رطوبت داخلی برای اصلاح مرطوب مناسب است.

 

اصلاح موی بینی و گوش شیائومی

  • اصلاح کننده موی بینی XIAOMI Nose Hair Trimmerبه یکی از مهمترین ویژگی های مراقبت شخصی تبدیل خواهد شد. این دستگاه مینیاتوری شبیه یک خودکار معمولی است. در نتیجه اندازه جمع و جور آن حمل و سفرهای طولانی را آسان می کند.
  • موبر بدون درد موهای بینی را با یک سر برش تیز که 360 درجه می چرخد، از بین می برد. در پایان عمل، حفره بینی دست نخورده و صاف باقی می ماند. این گجت با شارژ یک باتری قلمی می تواند حدود سه ساعت به طور مداوم کار کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *